AutoVečernji list

Prostorom i opremom karavanska Astra kuca na vrata višeg segmenta

Iako u rangu kompaktnih modela, osvježena Opel Astra u karavanskom odnosno Sports Tourer izdanju malo nadilazi te okvire. Najzaslužnija za to, naravno, upravo je izdužena silueta koja putnicima na stražnjoj klupi osigurava više mjesta za glavu, a prtljažnik širi do impresivnih 1630 litara, no ne treba zanemariti ni 266,2 cm razmaka među osovinama. Spomenuta zapremnina prtljažnika vrijedi za situaciju s preklopljenim naslonima stražnjih sjedala, kada se otvara i potpuno ravna podnica. Sa svim sjedalima u upotrebi, prtljažnik prima 540 litara.




Ilustracija

bit će ih još
Skoro 20 tisuća tinejdžera dobilo vozačku dozvolu bez cestovnog ispita. Stručnjaci: ‘To je opasna ideja’



Prostranost kabine oduševljava tim više što Astra Sports Tourer izvana ne ostavlja dojam (pre)velikog automobila te se odlično uklapa u gradske potrebe obitelji, s voljom za povremene izlete izvan mjesta stanovanja. Karavanska verzija Astre duga je 470,2 cm, pa već i time Astra kuca na vrata većeg D segmenta. Astra Sports Tourer široka je 180,9 cm, a 151 cm je visoka. U kabini, osim prostranosti, uočavamo i novu instrumentnu ploču, djelomično digitaliziranu i preglednu. Opel Astra već je serijski bogato opremljena. Osnovna cijena Astre Sports Tourer je 154.408 kn, a isprobana (s dodatnom opremom) stoji 243.843 kn.

Elastičan 1,5-litreni dizelski turbomotor, uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, potiče Astrinu agilnost. Sa svoje 122 konjske snage – uglađenog rada, tek na višim okretajima izraženije bučan – otvorenim cestama lijepo krstari, ubrzavanja su dobra, potrošnja umjerena. Astrom Sports Tourer lako je manevrirati. Obnavljajući ovu generaciju Astrre – što je odrađeno u ljeto prošle godine – Opel je naglasak stavio na nove motore, koji su sada mahom trocilindrični, i nove mjenjače. Dizajnerske promjene većinom su u službi aerodinamike, poput onih koje se odnose na prednju masku i dorađen poklopac motora. Zahvaljujući tim izmjenama, na Sports Toureru je koeficijent otpora (cw) smanjen na rekordnih 0,25.

Show More

Povezane objave

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Back to top button
Close
Close