AutoVečernji list

Novi 2008 Peugeotova je putna oaza naglašenog dizajna

Druga generacija Peugeota 2008, francuskog kompaktnog SUV-a, među automobilima je koji su ove godine stigli na naše tržište, pa su zainteresirani za njih privremeno zakinuti za iskustvo probne vožnje novog automobila. Mi smo ovaj novitet isprobali u reprezentativnoj GT Line BlueHDi izvedbi sa 131 konjskom snagom, upregnutom s osamstupanjskim automatskim mjenjačem.

Kombinacija je prvoklasna: motor je žustar, radi uglađeno, a mjenjač brzine mijenja gotovo neprimjetno. Uz postavke ovjesa koje prvenstveno laskaju udobnosti vožnje, isprobani Peugeot 2008 savršen je putni automobil, bez obzira što ga dimenzije svrstavaju u kompaktne modele kojima je grad primarno okruženje. Njegovih 430 centimetara dužine (14 cm više nego kod prethodnika), uz 260,5 cm razmaka među osovinama, osiguravaju prostranu putničku kabinu, koja će udovoljiti i obiteljskim potrebama.




Ivo Ivančević

BUDITE HEROJI KOJE HRVATSKA TREBA
Automobili zbog krize sigurno neće pojeftiniti, naprotiv…



Zbog 6,5 cm većeg međuosovinskog razmaka (u odnosu na prethodnika) najviše su profitirali putnici na stražnjoj klupi koji sada imaju osjetno bolji komfor. Zapravo, Peugeot 2008 jedan je od najprostranijih B-SUV modela. Malo skučenije može biti tek uputi li se čitava obitelj na višednevno putovanje, no ni tada ne bi trebalo biti dramatično jer prtljažnik prima 405 litara. I tu je, naime, došlo do osjetnog povećanja, jer u prtljažnik prethodne generacije stalo je 350 litara. Iako izgled automobila rijetko komentiramo jer je to kategorija koja ovisi o oku promatrača, ovdje moramo zaključiti da automobil izgleda odlično. Linije su mu moderne i odskaču od prosjeka. Novi 2008 uživo zaista izgleda kao mala verzija za broj većeg SUV-a 3008, što mu je jako dobra preporuka budući da je dizajn modela 3008 sjajan i odlično prihvaćen kod kupaca.




Mate Rimac

Prisjetio se teških vremena
Mate Rimac: Imali smo ‘investitora’ koji nam je slao falsificirane uplatnice



Novi 2008 i veći je i robusniji od prethodnika. Najveću promjenu uočavamo na kokpitu. Peugeot se i dalje drži svog i-Cockpita s malim kolom upravljača, a u novom 2008 nudi i 3D i-Cockpit. Na ovoj upečatljivoj digitalnoj instrumentnoj ploči informacije se prikazuju trodimenzionalno, dinamične su i animirane te se projiciraju poput holograma. Izgleda dojmljivo, ali zahtijeva kraće vrijeme prilagodbe. Središnji ekran osjetljiv na dodir u Peugeotu 2008 može biti dijagonale do 10 inča, a ispod njega su, uobičajeno, tipke za najvažnije funkcije, oblikovane poput prekidača u zrakoplovu. Materijali su ugodni na dodir, završna obrada  kvalitetna.

Iako je riječ o povišenom SUV modelu, Peugeot 2008 u zavojima se tek neznatno naginje. U vožnji je predvidiv, upravljač mu je izravan. U prosjeku deklarirano troši 3,8 l/100 km, no mi taj prosjek nismo uspjeli ostvariti. Nama je testni primjerak trošio litru i pol više, što i dalje smatramo dobrim rezultatom. Peugeot 2008 stoji od 138.990 kuna. U testiranoj izvedbi te sa svom dodatnom opremom (3D navigacija,10” HD zaslon na dodir, poluautomatska pomoć pri parkiranju sa stražnjom kamerom, bežično punjenje mobitela, panoramski krovni otvor) cijena mu je 230.650 kn.

Show More

Povezane objave

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Back to top button
Close
Close