Nakon što je postala zaštitno lice najnovije Gucci kampanje za ljepotu, manekenka s Downovim sindromom potukla konkurenciju na društvenim mrežama


Ellie Goldstein, 18-godišnja manekenka s Downovim sindromom zaštitno je lice najnovije Gucci kampanje za ljepotu, a prema podatcima s društvenih mreža publika je odlično reagirala na njihovu suradnju.
U suradnji s Photo Vogue Festivalom, Glodstein je bila dio kampanje za Gucci L’Obscur Mascaru, uz još četiri modela, u projektu koji je nastavio podupirati ciljeve modne kuće Gucci da “podrže talente u nastajanju i nastave promicati teme nekonvencionalne i nestereotipne ljepote”.
– Dizajnirao sam L’Obscur maskaru za autentičnu osobu koja koristi šminku kako bi na svoj način ispričala svoju priču o slobodi, rekao je Guccijev kreativni direktor, Alessandro Michele, objašnjavajući koncept novog proizvoda modne kuće za ljepotu.
U sklopu Instagram projekta modne kuće Gucci i Vogue časopisa Vogue Italia #theguccibeautyglitch, fotograf David PD Hyde odabran je za snimanje Ellie Goldstein zajedno s ostalim modelima – Jahmal Baptiste, Enam, Kadro Vahersalu i Ruoyi Yi.
Otkako je objavljena na Instagram stranici Gucci Beauty u lipnju, slika kampanje s Ellie Goldstein postala je njihova najpopularnija fotografija s preko 100 000 oznaka ‘sviđa mi se’.
– Volim ovo. Hvala vam na ovoj nevjerojatnoj prilici i nevjerojatnom snimanju dana”, napisala je Goldstein uz post.
Inače, Ellie Goldstein, kao model, predstavlja Zebedee Management, tvrtka čija je misija “pronalaženje različitih modela i pružanje osjetljive zastupljenosti”.